نیوز سیتی!
21 مهر 1402 - 12:11

کلنگ‌زنی بیمارستان ۶۰۰تخت خوابی امام حسین(ع) ویژه جانبازان+ فیلم

بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی امام حسین(ع) ویژه جانبازان در جوار بوستان جنت شیراز با حضور رئیس بنیاد شهید کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرانجام پس از پیگیری های مستمر، بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی امام حسین(ع) ویژه جانبازان معزز امروز جمعه بیست مهرماه در جوار بوستان جنت شیراز کلنگ زنی شد.

این بیمارستان با حضور ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، قادری و قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و جمعی از مسوولان استان کلنگ زنی شد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در مرکز درمانی و توانبخشی جانبازان ضایعه نخاعی سلمان فارسی شیراز با جانبازان بستری در این مرکز درمانی و توانبخشی دیدار و گفتگو کرد و سپس در بیمارستان جانبازان اعصاب و روان جنت حاضرشد و نسبت به مقام شامخ این جانبازان معزز ادای احترام کرد.

کلنگ زنی بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی امام حسین(علیه‌السلام) بنیادشهید و امور ایثارگران فارس و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به خصوص شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه‌السلام از دیگر برنامه های سفر دکتر قاضی‌زاده هاشمی به شیراز است.

عزیزی در حاشیه این آیین اظهار داشت: به فضل خدا پس از پیگیری های مستمر، امروز کلنگ این بیمارستان به زمین خورد و انشاالله محلی برای ارائه خدمات تخصصی به جانبازان معزز باشد.

 

 

پایان پیام/خ

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536783

مهمترین اخبار ایران و جهان: