نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 16:16

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین- رشت

رودبار - مدیر جمعیت هلال احمر رودبار از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور رودبار به منجیل خبر داد.

مهدی احدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شرایط جوی و بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شهرهای رودبار، اظهار کرد: با دریافت گزارش وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر در شهرهای رودبار، منجیل و لوشان، امدادرسانی به خودروها و مسافرین در دستور کار قرار گرفت.

وی از انسداد موقتی برخی راه‌های مواصلاتی رودبار خبر داد و افزود: وقوع سیلاب و رانش شدید موجب مسدود شدن برخی محورها شد که با تلاش یگان‌های امدادی و راهداری محورها بازگشایی شد.

مدیر جمعیت هلال احمر رودبار از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور رودبار به منجیل خبر داد و اضافه کرد: وقوع سیلاب و رانش زمین در آزادراه قزوین - رشت محدوده منجیل، منجر به تصادف زنجیره‌ای شد که با حضور عوامل امدادی، پلیس و راهداری عملیات روان سازی ترافیک صورت گرفت.

احدی از فوت یک نفر در تصادف دو دستگاه سمند در لوشان خبر داد و بیان کرد: این تصادف در محور آزادراه قزوین- رشت محدوده لوشان اتفاق افتاد که منجر به فوت یک نفر شد.

وی با اشاره به انجام عملیات امدادرسانی یگان‌های هلال احمر، افزود: ۵ خودرو سواری و وانت در معرض واژگونی و گرفتار در گل ولای ناشی از جاری شدن سیل در جاده پر تردد منجیل - گیلوان (زنجان) امدادرسانی و رهاسازی شدند.

مدیر جمعیت هلال احمر رودبار از امدادرسانی ۵۰۰ خودروی گرفتار در مسیر منجیل - گیلوان خبر داد و اضافه کرد: عملیات رانش برداری در این محور با کمک عوامل راهداری، پلیس و گروه‌های امدادی هلال صورت گرفت و به بیش از ۵۰۰ خودرو امدادرسانی شد.

احدی از فعالیت ۲۲ نجاتگر داوطلب جمعیت هلال احمر در بحران وقوع سیلاب در شهرستان رودبار خبر داد و بیان کرد: این تعداد نجاتگر داوطلب و کادر با بکارگیری ۳ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودروی کمک دار و ۱ دستگاه خودروی ست نجات اقدام به امداد رسانی به آسیب دیدگان کردند.

وی ادامه داد: امداد رسانی به مصدوم دامدار روستای لایه بخش عمارلو به علت سقوط از صخره و رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان سیل در منجیل از دیگر اقدامات هلال احمر رودبار بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084683

مهمترین اخبار ایران و جهان: