نیوز سیتی!
17 اسفند 1401 - 01:01

فارس من| ضرورت همگرایی در مازندران/ تلاش برای رفع مشکلات زیرساختی استان

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر همگرایی برای رفع مشکلات زیرساختی مازندران گفت: در بسیاری از زیرساخت‌های شاهد رشد خوبی هستیم، اما کافی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای « علت بی‌توجهی دولت‌ها به استان مازندران چیست؟» خواستار پیگیری این سوژه شدند. 

علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این‌باره، اظهار کرد: اختصاص اعتبار به استان‌ها براساس شاخص‌ها خواهد بود که در این زمینه مازندران هم از این مسئله سهم می‌برد.

  وی گفت: یکی از مسائل و مشکلات مازندران بی‌توجهی به برخی از زیرساخت‌ها از جمله در بخش کشاورزی است که در طول تاریخ هم شاهد بودیم. 

عضو فراکسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته نباید از این مهم بگیریم که در برخی از مسائل از جمله دانشگاه‌ها  و درمان و توسعه مراکز درمانی شاهد رشد خوبی بودیم.  

بابایی‌کارنامی با اعلام اینکه در بسیاری از زیرساخت‌های شاهد رشد خوبی هستیم، اما کافی نیست، بیان کرد: به‌عنوان نمونه در بحث دریا روزی بود مسیر ورودی به دریا با مشکل مواجه بود ولی اکنون در تمام طول نوار ساحلی شاهد آزادسازی بودیم که مردم به‌راحتی می‌توانند به ساحل دسترسی پیدا کنند.

وی با تقدیر از اقدامات خوب در روستاهای مازندران، اظهار کرد: طی این سال‌ها هم فرصت‌ها و تهدیدها داشتیم، هم مشکلات را حل کردیم و هم مشکلات داریم. 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مازندران همگرایی وجود ندارد، اضافه کرد: دخالت در کار زیاد است. 

بابایی‌کارنامی یادآور شد: در بحث تخلف‌های مدیران را در تمام استان‌های کشور شاهد بودیم که لازم است زمینه برای حضور مدیران توانمند فراهم شود.

  پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1080339

مهمترین اخبار ایران و جهان: