نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 16:15

روند شیوع بیماری سالک در استان سمنان کاهش یافت

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه بیماری‌های همه‌گیر در استان کنترل شده است، گفت: بیماری سالک کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه بهداشت و درمان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه یکی از اقدامات خوب وزارت بهداشت مهار بیماری‌های واگیر دار است، ابراز داشت: خوشبختانه در استان سمنان از این نظر مشکل خاصی وجود ندارد و بیماری‌های همه گیر کاملاً کنترل شده است.

وی ضمن بیان اینکه روند شیوع بیماری سالک در استان سمنان کاهش یافته است، افزود: کاهش این قبیل بیماری‌ها ازجمله اقدامات ارزنده‌ای که در حوزه بهداشت و درمان و شرکای اجتماعی این حوزه صورت گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه محرومیت زدایی یکی از اولویت‌های جدی دولت سیزدهم به شمار می‌رود، ابراز داشت: با توجه به اینکه پیشگیری مهم‌تر از درمان است و هر چه در این زمینه سرمایه گذاری صورت گیرد به نفع جامعه خواهد بود لذا این مهم از بخش سلامت آغاز شد.

ریواده ضمن بیان اینکه اقدامات لازم و فوری در حوزه حمایت از بیماران خاص نیز در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: امیدواریم با آسیب شناسی در این حوزه و تخصیص حمایت‌های اعتباری، این موارد تقویت شود.

وی افزود: با توجه به ایام پایانی سال، ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۲، آمادگی کامل در بخش بهداشت و درمان و فوریت‌های پزشکی یکی از اولویت‌های مهم در استان خواهد بود تا خدمات رسانی مطلوب و بهتر توسط دستگاه‌های متولی امر انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066483

مهمترین اخبار ایران و جهان: