نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 21:15

بخشی زیادی از مشکلات در سال آینده برطرف می شود

گنبدکاووس- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: توافقات اخیر دولت و گشایش‌های اقتصادی هفته های اخیر نویدبخش حل قسمت زیادی از مشکلات مردم در سال آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکمال محب حسینی عصر دوشنبه در جشنواره فرهنگ و توسعه روستا در دهستان «آق آباد» گنبدکاووس اظهار کرد: رئیس جمهور و مجموعه مدیران آن در سطح ملی و استانی بابت عدم تحقق کامل شعارها، صادقانه از مردم بزرگوار و فهیم ایران عذرخواهی می‌کنند و همه تلاش خود را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها انجام خواهند داد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان افزود: با گشایش‌های اقتصادی که در حال انجام است و توافقاتی که با همسایگان داریم، در سال پیش رو بخش قابل توجهی از مشکلات رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: توجه به امیدآفرینی، انگیزه و نشاط در جامعه مورد اهتمام دولت و مجموعه سران قوا با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

محب حسینی اضافه کرد: پیگیری برای اجرای کامل مصوبات سفر ۱۳ اسفند سال قبل رئیس جمهور به گلستان و همراهی و همکاری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی امیدها را برای عبور غبار محرومیت از چهره این استان دوچندان کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1102283

مهمترین اخبار ایران و جهان: