نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 16:30

نیروی انسانی مولفه اصلی قدرت دفاعی در کشور است

شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: نیروی انسانی هر کشور مولفه اصلی قدرت دفاعی آن کشوری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی‌محمد اکبری در در اولین همایش استانی وابسته به اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: علی‌رغم تلاش‌های دشمنان نظام اسلامی ایران برای عدم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دیدیم که بار دیگر مردم در میدان حاضر شدند و پشتیبانی خود از جبهه حق را به دنیا نشان دادند.

وی با بیان اینکه اندیشه دفاعی رهبر انقلاب و مقام معظم رهبری برگرفته از مکتب اسلام است افزود: کار اسلام، رهبر انقلاب و خواسته مسئولان نظام، کاری دفاعی است و نه تهاجمی و در وصیت‌نامه اکثر شهدا می‌بینیم که بیان کرده‌اند برای دفاع از اسلام و آرمان‌های اسلام به جبهه رفته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در دفاع، تجهیزات شرط لازم است اما کافی نیست، تاکید کرد: نیروی انسانی هر کشور مؤلفه اصلی قدرت دفاعی آن کشوری است و ما در دفاع مقدس با حضور گسترده همه اقشار مردم ابهت ابرقدرت‌ها را در هم شکستیم و انقلابمان را به دنیا صادر کردیم.

اکبری خاطرنشان کرد: یکی از دلایل دشمنی با ایران این است که ایران قوی را نمی‌خواهند و اگر کشوری بخواهد قوی باشد و زیر سلطه استکبار نرود باید به قدرتی برسد که اولاً ظلم‌پذیر نباشد و دوماً به کشورهای مظلوم کمک کند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف دفاعی سفارششان توجه به نخبگان و جوانان است و باید تلاش کنیم از این ظرفیت بزرگ بهره ببریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036339

مهمترین اخبار ایران و جهان: