نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 19:06

لزوم برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز

زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان بر برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز تاکید کرد و گفت: برخورد مسئولانه با تخلفات راهنمایی و رانندگی منجر به انضباط ترافیکی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد طراقیه روز یکشنبه در قرارگاه کاهش تصادفات بر برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز تاکید کرد و گفت: برخورد مسؤولانه با تخلفات راهنمایی و رانندگی منجر به انضباط ترافیکی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در امر پیشگیری از تصادفات حادثه ساز افزود: آرامش و امنیت مردم در امر انضباط ترافیکی به مانند دیگر ماموریت‌های پلیسی یک وظیفه خطیر برای ما محسوب می‌شود.

طراقیه با بیان اینکه در فرهنگ ترافیک جان افراد مهمترین مولفه و خط قرمز پلیس محسوب می‌شود، تصریح کرد: تدابیر و تصمیمات در ترافیک وسائط نقلیه مبتنی بر قانون و با تاکید بر این مولفه مهم (جان افراد) انجام می شود.

وی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان سال نیز اشاره کرد و گفت: در راستای رفاه حال مردم این محدودیت‌ها با محوریت پلیس راهنمایی و رانندگی در هسته مرکزی شهر زنجان از ساعت ۱۷ تا ۲۰ عصر تا پایان اسفند ماه اعمال خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1059383