نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 11:51

ارسال ۶۵۵ اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران/ ضرورت سواد رسانه‌ای

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با اشاره به افزایش ۲۰درصدی آثار به چهارمین جشنواره ابوذر مازندران، گفت: امسال ۶۵۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از بین آثار ۴۵۵ اثر به داوری رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عبدالمهدی حق‌شناس رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران صبح امروز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سالن زنده یاد سلمان هراتی اداره کل ارشاد مازندران برگزار شد، اظهار کرد: چهارمین جشنواره ابوذر با همت همه زحمت‌کشان انجام شود و قصدمان از برگزاری تجلیل از خبرنگاران زحمت‌کش و ایجاد انگیزه در ایجاد محتواهای انقلابی و ارزشی است.

وی با اشاره به افزایش ۲۰درصدی آثار به چهارمین جشنواره ابوذر مازندران، افزود: امسال ۶۵۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از بین آثار ۴۵۵ اثر به داوری رفت.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران اضافه کرد: ۶ داور از مرکز مطالعات رسانه و دو داور از استان داوری آثار را برعهده گرفتند.

حق‌شناس یادآور شد: دو اثر از مازندران نیز به جشنواره کشوری ابوذر راه یافت که در ۱۵ اسفند ماه تجلیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پرچم‌دار عرصه جهاد تبیین اصحاب رسانه هستند، بیان کرد: اصحاب رسانه استان همیشه پای کار هستند و در ایام مختلف اغتشاشات و سایر عرصه‌های انقلابی دوشادوش مسوولان فعال هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه آموزش سواد رسانه‌ای بسیار مهم است، تصریح کرد: مهم‌‌ترین آسیب در بحران گذشته سواد رسانه‌ای است که این مهم باید نخست در مدیران ما جا بیفتد و بعد به سراغ تمام اقشار جامعه برویم‌.

حق‌شناس گفت: سازمان بسیج رسانه مازندران مسوولیت آموزش یک‌هزار نفر را در سال ۱۴۰۲ برعهده گرفتند گه تمام توان خود را در این زمینه پای کار می‌آوریم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1050183

مهمترین اخبار ایران و جهان: