نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 10:22

سهمیه ۱۶۰۰۰ نفری دانش‌آموزان کرمانشاهی برای اعزام به راهیان نور

کرمانشاه- معاون آموزش و پرورش کرمانشاه از سهمیه ۱۶ هزار نفری دانش‌آموزان کرمانشاهی برای اعزام به راهیان نور خبر داد.

احمد شایسته در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز اعزام دانش آموزی راهیان نور طی ۲ هفته گذشته، اظهار کرد: اعزام دانش آموزان استان کرمانشاه به سفر معنوی راهیان نور با وقفه ایام ماه مبارک رمضان تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه امسال عمده اعزام‌های راهیان نور استان کرمانشاه به مناطق جنگی غرب کشور است، افزود: به جز اعزام ۳۶ نفر از دانش آموزان استعدادهای درخشان مابقی اعزام‌ها و ظرفیت‌های موجود مربوط به بازدید از مناطق غربی کشور است.

معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: برای اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب کشور هزینه‌ای دریافت نخواهد شد و سعی شده که از اعتبارات آموزش و پرورش استان و هزینه مدارس آنها را اعزام کنیم.

شایسته با تاکید بر سهمیه ۱۶ هزار نفری اعزام دانش آموزی به راهیان نور، خاطرنشان کرد: تاکنون سه هزار نفر به این مناطق اعزام شده و مابقی دانش آموزان داوطلب نیاز در سایر بازه‌های زمانی تا پایان سال جاری اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب کشور با عنوان راهیان نور به منظور و با هدف زنده نگهداشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نوجوانان و جوانان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1049939

مهمترین اخبار ایران و جهان: