نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 23:51

فجر44| خراسان جنوبی فردا به سیل خروشان دریای حامی ایران اسلامی می پیوندد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، از همه اقشار و مذاهب خراسان جنوبی، مردم هوشیار و همیشه در صحنه و تمامی بسیجیان غیور دعوت کرد که بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن وحدت و همدلی را به دنیا نشان داده و با آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، تجدید میثاق کنند.

خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی، هاجر فرخ نژاد؛ فردا رودهای سرازیر شده از حضور مردم خراسان جنوبی به سیل خروشان دریای حامی ایران اسلامیم می‌پیودند تا این دریا پر جوشش و خروش سیلی سهمگین شود بر سر دشمنان ایران اسلامی که می گویند؛ فردا مردم نمی آیند.

رود جاری حضور مردم خراسان جنوبی نیز فردا به دریا حضور مردمی ایران می پیودند تا باز این دریای مواج حضور ناآرام کند خواب آن هایی که نمی‌خواهند ایرانی پای آرمان هایش بماند.

فردا همه می آیند، از روستایی گرفته تا شهرنشین. فردا همه می آیند از زن گرفته تا مرد، از مادر شهید گرفته تا پدر جوان از دست داده، فردا دانشجویان می آیند تا درس همدلی در کلاس حضور فرا گیرند. فردا دانش آموزان می آیند تا درس وحدت شیعه و سنی را در صفوف به هم پیوسته اهل سنت و اهل تشییع خراسان جنوبی با چشم خویش ببیند و بفهمند که همیشه امت واحده بوده ایم و خواهیم.

فردا باز زنان خانه دار، کشاورز، قالیباف، ورزشکار، کارمند، کارگر، هنرمند و... می آیند تا فریاد بزنند که با پیروزی انقلاب به نداشته هایم دست یافته ایم.

فردا همه مردان و زنان این سرزمین همراه می شوند تا بگویند که پای نظام، آرمان های آن و رهبری هستیم و خواهیم بود، مگر دشمن در خواب ببیند که پا پس کشیده‌ایم.

مردم جای جای خراسان جنوبی از فردوس، طبس، درمیان، خوسف، نهبندان، بیرجند، بشرویه، قاینات، زیرکوه، سرایان و سربیشه گرفته اعلام کرده اند که فردا در قرارگاه های همیشگی منتظر دیدار یکدیگرند تا به دشمن بگویند که هیچ میدان حضور را ترک نکرده و نمی کنیم و همیشه به خطیم به فرمان رهبری تا پشتیبان و تکیه نظام باشیم.

همه نهادها، سازمان ها، تشکل ها و... نیز اعلام کرده اند هستیم همانند همیشه.

فردا همه دوربین ها لنزهایش را به سمت حضور مردم خراسان جنوبی می چرخانند تا ثبت و ضبط کنند که بازهم خراسان جنوبی ها مثل همیشه پرشور آمدند آن هم دوش به دوش یکدیگر، یعنی اهل سنت و تشییع.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان

به گزارش خبرنگار فارس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، با صدور پیامی اعلام کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر استان برگزار می شود.

در این پیام آمده است، بهمن، ماه دلدادگی عاشقانی است که با عشق به کلام و پیام معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه»  خود را به خط خون و آتش زدند و واژه های «تکبیر و شهادت » را در همه جای این میهن معنا بخشیدند.

دهۀ فجر، کلید گشایندۀ در‌های پیروزی به روی این ملت عظیم بود که «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که افق‌های پیشرفت و امید را پیش روی ملت مبارز و قهرمان ایران روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد.

در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرفرازتر از همیشه با شعار محوری «ایران استوار- چهل و چهار سال افتخار» شاهد درخشش خورشید انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی و انقلابی مردمی  بوده که در پگاه روشن ۲۲ بهمن مطلع غزل زیبای پیروزی ملتی آزاده و حق‌ طلب شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن از مردم بـزرگ و آگاه خراسان جنوبی و تمامی گـروه‌ها، احزاب و تشکل‌های وفادار به آرمان‌های انـقلاب اسـلامی دعـوت مـی کند تا بار دیگر با حضـور حماسـی، انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه مراسم یـوم‌الله ۲۲ بهمـن و رزمایش اقتدار و افتخار، «اتحاد ملی» را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلنـد بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضـرت امام خـمـینی «رحمت لله علیه»، شهدای گرانقدر و مقـام معظـم رهبـری حضرت امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» تـجـدیـد بیـعت کنند.

در این پیام مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بیرجند، میدان شهدا،خیابان شهدا، میدان ابوذر(ره) ، خیابان های ارتش و پاسداران و میدان قدس، زمان برگزاری نیز شنبه ۲۲ بهمن- ساعت ۰۹:۳۰ صبح و سخنران هم دکتر سید محمد حسینی، معاون  پارلمانی رئیس جمهور  اعلام شد.

پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در پیامی بیان کرد «با تقدیم سلام به مردم عزیز، فهیم و با فرهنگ خراسان جنوبی که همواره از آزمایشات، سر فراز بیرون آمده‌اند.

به شکرانه هدایت الهی این بار گسترده‌تر از همیشه با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمن عَنود را برای همیشه مأیوس خواهید فرمود»

شکی نیست که بار دیگر مردم خراسان جنوبی چون مردم دیگر نقاط کشور با پرچم‌های سه رنگ و پرافتخار کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور خواهند یافت و جلوه‌های بسیار زیبایی از همدلی‌ها رقم خواهد خورد.

دست در دست هم، استوار و مقاوم خواهیم آمد تا بدخواهان بدانند این کشور هنوز جان فداهای زیادی دارد.

شاهد سیل خروشان مردمی خواهیم بود

«جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی هم امروز به خبرنگار فارس در بیرجند،گفت: امسال شاهد سیل خروشان مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود و دشمنان با این حضور بار دیگر مأیوس خواهند شد.

همچنین، دشمن در ۲۲ بهمن امسال مأیوس خواهد شد، چراکه سیل طوفنده مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مردم فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که محکم پای کار انقلاب هستند، افزود: مردم ایران اسلامی فردا با آرمان های امام و شهدا و رهبری بیعت مجدد خواهند کرد.

سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی هم ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: انقلاب اسلامی ایران که به دست توانای امام خمینی کبیر(ره) و همراهی مردم غیور ایران زمین به پیروزی رسید و با رهبری داهیانه امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)، اکنون به درختی تنومند تبدیل گشته، همیشه مورد هجوم استکبار جهانی و بیگانگان بوده که به دنبال فرصتی جهت تفرقه و ایجاد فتنه با استفاده از حوادث درون کشور، و دوری مردم از اهداف اصلی شهدا و امام راحل می باشند.

وی اظهارداشت: اکنون در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران،  حراست از این نظام مقدس که تجلی گاه سعادت و آرزوی مشتاقان ظهور حضرت ولی عصر(عج) و ضامن سلامت مادی و معنوی بشر می باشد، حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب ناامیدی دشمنان انقلاب و امیدواری انقلابیون در سرتاسر دنیا خواهد شد.

دوباره عهد می بندیم

وی از همه اقشار و مذاهب خراسان جنوبی، مردم هوشیار و همیشه در صحنه و تمامی بسیجیان غیور دعوت کرد که بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن وحدت و همدلی را به دنیا نشان داده و با آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، تجدید میثاق کنند.

«حامد شبانی» کارشناس سیاسی، هم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، ۲۲ بهمن را روز جشن ملی ایرانیان و یک یوم الله دانست و اظهار داشت: در این روز بزرگ اتفاقی بزرگ در تاریخ ایران افتاد آن هم وحدت و همدلی ایرانیان بود که سبب شد تا حکومت وحشیانه پهلوی که سبب شده بود تا ایرانیان در مقابل مستکبران عالم تحقیر شوند و سرمایه‌های خدادادی ایران که متعلق به همه ایرانیان بود را برای افزودن بر سرمایه خویش به کار می گرفت از نقشه جهان برچیده شود.

وی خاطرنشان کرد: به این واسطه ۲۲ بهمن را جشن می گیریم که ایران و ایرانی با طلوع خورشید انقلاب از زیر یوغ ایادی شرق و غرب آزاد شد به طوری که هیچ کشوری حق دخالت در سیاست های آن ندارد و نمی تواند برایش تعیین تکلف کند.

این کارشناس سیاسی، ۲۲ بهمن را یک عید ملی دانست چرا که اقتدار و عظمت ایرانیان به خودشان بازگشت.

حقانیت جمهوری اسلامی

به گفته وی برای این که حقانیت جمهوری اسلامی ایران در اهدافی که دنبال می کند بر ایادی استکبار روشن شود همه باید در راهیپمایی ۲۲ بهمن حضور یابیم و به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کنیم که هر ترفندی را هم برای مقابله با این نظام مردمی بکار گیرید بازهم مردم پای این انقلابند وهمیشه در میدان دفاع از آن می مانند.

وی تصریح کرد: فردا همه می آییم تا باز به دشمن ثابت شود که هنوز پای نظام، انقلاب و رهبری تمام قد ایستاده ایم.

اهل سنت هم می آیند

به گزارش خبرنگار فارس از بیرجند، اهل سنت خراسان جنوبی هم همیشه در همه صحنه پرشور حاضر شده اند امسال هم گفته اند می آییم تا دشمن بداند که ما امت واحده ایم.

مولوی سید «محمد حسینی» امام جمعه اهل سنت طبس مسینای شهرستان درمیان هم گفت: همانطور که همیشه دوشادوش همه خراسان جنوبی در همه مناسبت های ملی و مذهبی بوده ایم، امسال نیز می آییم تا دشمنان بگوییم که گوش به فرمان رهبریم و وحدتمان محفوظ است.

وی با اشاره به این که امسال با صلابت بیشتر به میدان حضور می آییم، تصریح کرد: چه اهل سنت و چه اهل تشییع برای به منصه ظهور رسیدن این انقلاب و نظام شهید داده اند پس برای پشتیانی از نظام و رهبری به طورحتم خواهیم آمد و از همگان می خواهیم که خیل حضور پرشور مردم دراین روز بپیودند.

دانشجویان هم می آیند

«محمد محمدی» یک دانشجو هم امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهار داشت: دانشجویان نیز به همراه استادان خویش مانند همیشه به صفوف حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن می پیودند، چرا دشمن از این حضور وحشت داریم و ما نیز وحشت دشمن را می خواهیم.

به گفته وی در این برهه حساس باید این قشر تاثیرگذار در جامعه در این اجتماع های عظیم مردمی حضور یابند تا دشمنان بفهمد که بازهم تیرش به خطا رفته است پس ما می آییم تا دشمن بیش از این مایوس شود.

«زهرا حسنی» یک زن خانه دار هم گفت: به منظور بیعت دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی به طور حتم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت می کنم و علاوه بر خودم خانواده ام هم دراین اجتماع مردمی حضور می یابند تا دشمنان بدانند که پای آرمان های نظام و رهبری ایستاده ایم هیچ گاه پشت نظام را خالی نمی کنیم.

«احمد حسینی» یک کارگر هم گفت: فردا کار تعطیل است چرا کار مهم تری داریم آن هم حضور در راهپیمایی ست می آییم تا همه به ویژه دشمنان انقلاب و نظام بدانند که هر چند در مذیقه باشیم اما باز هم از نظام و رهبری دست نمی کشیم.

پایان پیام/۳۶۳۵

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032439

مهمترین اخبار ایران و جهان: