نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 16:37

به بلندای قامت پاسداران/ رونمایی از کیک ۱۱۰ متری در جوار فرمانده ثاراللهیان

مسؤول کانون خادمیاران رضوی استان کرمان گفت: در آستانه روز پاسدار و به مناسبت اعیاد شعبانیه، کیک ۱۱۰ متری با عرض ۶۰ سانتی متر رونمایی و با آن در جشن بزرگ امشب از مردم پذیرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسؤول کانون خادمیاران رضوی استان کرمان امروز به ارائه جزییات پخت کیک ۱۱۰ متری در گلزار شهدای کرمان پرداخت و اظهار داشت: این کیک به‌مناسبت اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد پربرکت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) آماده شد و قنادان کرمانی آن را در سه روز تکمیل کردند.

وی ادامه داد: طول این کیک ۱۱۰ متر و عرض آن نیز ۶۰ سانتی متر است.

کاظمی با بیان اینکه عصر امروز در گلزار شهدا جشن بزرگی برگزار و با این کیک از مردم پذیرایی می‌شود، عنوان کرد: این کیک یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم وزن دارد و در آن از ۵۵۰ کیلو‌گرم رولت، ۴۵۰ کیلوگرم خامه، ۱۰۰ کیلوگرم ژله، ۴۰ کیلوگرم مغز گردو و ۱۰ کیلوگرم مغز پسته استفاده شده است، این کیک برش خورده و آماده پذیرایی است.

وی با گرامی‌داشت روز پاسدار، به تجلیل از پاسداران پرداخت و خاطرنشان کرد: به‌واسطه محکوم کردن اقدامات ضد انسانی و ضد فرهنگی غرب در مقابل این قشر خدوم، این کیک را به گلزار شهدا آوردیم تا در جوار سرور شهدای مقاومت کام مردم را شیرین کنیم.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1052839

مهمترین اخبار ایران و جهان: