نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 13:06

بزرگترین پروژه گازرسانی استان سمنان برای مهدیشهر در حال انجام است

مهدی‌شهر- استاندار سمنان بابیان اینکه ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه خدمات رسانی مطلوب به مردم است، گفت: بزرگترین پروژه گازرسانی استان برای مهدی‌شهر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح و آغاز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان مهدی‌شهر به میزبانی سالن اجتماعات فرهنگسرای نیستان این شهر ضمن بیان اینکه بزرگترین پروژه گازرسانی استان سمنان برای مهدی‌شهر در حال انجام است، ابراز داشت: روستاهای چاشم و خطیرکوه به دلیل کوهستانی بودن منطقه در شرایط ویژه‌ای برای گاز رسانی قرار دارند از این رو پروژه حائز اهمیت است.

وی ضمن بیان اینکه راه اندازی مجتمع دامپروری مهدی‌شهر یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است، افزود: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان این مهم در حال انجام است و امیدواریم با بهبود روند کار شاهد افتتاح هر چه زودتر این طرح باشیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه از ۷۲ واحد تولیدی و صنعتی راکد استان سمنان، شش واحد به شهرستان مهدی‌شهر تعلق داشت، بیان کرد: در ستاد تسهیل و رونق تولید این واحدها توانستند مجدد احیا و به چرخه اقتصادی بازگردند.

هاشمی ضمن بیان اینکه یکی دیگر از دغدغه به جد مردم شهرهای مهدی‌شهر، شهمیرزاد و درجزین پیرامون تأمین مسکن در حوزه طرح‌نهضت ملی مسکن است، در ادامه تصریح کرد: طی جلسات حل این موضوع مطرح و در دست رسیدگی قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه رشد بیش از ۱۱۶ درصدی اعتبارات دهیاری‌های استان، فعالیت ۱۱۰ شرکت دانش بنیان، ایجاد بالغ بر ۱۳ هزار فرصت شغلی، کاهش نرخ بیکاری استان، ازجمله اقدامات ارزنده صورت گرفته استان طی سال جاری است، اضافه کرد: قرار داد خرید بیش از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس گردشگری از استان روز گذشته منعقد شد که این مهم نیز می‌تواند به رونق اقتصادی استان کمک کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029439

مهمترین اخبار ایران و جهان: