نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 01:06

تیرانداز: صف آرایی جبهه باطل برابر جمهوری اسلامی حقانیت نظام را ثابت می‌کند

مدیر عامل خبرگزاری فارس گفت: جریان مقابل جمهوری اسلامی سراسر باطل است و همین امر حقانیت نظام را ثابت می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا آیین رونمایی از کتاب «مقدمه‌ای بر علوم اجتماعی محاسباتی» نوشته «کلودیو سیوفی رویلا» و با ترجمه مشترک طیبه رفیعی و فرزانه برجسته، در خبرگزاری فارس برگزار شد.

در این برنامه پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس نقل قولی از خاطرات همرزم شهید سردار سلیمانی کرد و گفت: وقتی سردار برای امداد رسانی به خوزستان رفته بود برخی از مردم ادعا می‌کردند که این سیل برای کوچ کردن مردم از این منطقه است و این سیل کار سپاه است، یا در موضوع ویروس کرونا ادعا کردند که این کار روحانیون است و یا از چین با خود آورده‌اند، چون با ایران متحد شده‌ است.

مدیرعامل خبرگزاری فارس به مسمومیت‌های اخیر دختران دانش آموز اشاره کرد و گفت: برخی ادعا می‌کنند که این مسمومیت‌ها کار خود نظام است، کدام عقل سالمی این را قبول می‌کند؟ مگر مسئولین نظام فرزندانشان در سیارات دیگر درس می‌خوانند؟ فرزندان آنان هم در همین مدارس تحصیل می‌کنند، اگر ذره‌ای فکر کنیم متوجه حقایق می‌شویم. واقعیت این است که پیچیدگی‌های متعددی وجود دارد، برخی مردم لااقل آن لایه‌ای که ما با آن‌ها ارتباط نداریم، طوری تصمیم می‌گیرند و به تصمیم می‌رسند که در ذهن ما نمی‌گنجد.

وی کار رسانه را کار پیچیده‌ای عنوان کرد و افزود: یک بار من فهرستی از تخصص‌هایی که باید در رسانه بلد باشیم تهیه کردم و ۱۷ دانش و تخصص را در حوزه رسانه توانستم پیدا کنم که یا باید در آن اشراف کامل داشته باشیم یا حدی از آن را بدانیم که بتوانیم به کار بگیریم، کار رسانه، کارمیان رشته‌ای است همانند همین کتابی که به چاپ رسیده است.

تیرانداز به جریان سراسر باطلی که امروزه مقابل جمهوری اسلامی صف آرایی کردند، اشاره کرد و افزود: می‌بینیم که در این جریان، هیچ طرف حقی وجود ندارد مثل جریان همجنسگرایان تا تروریست‌ها و داعش و اختلاسگران، تمام این‌ها روبه روی نظام ایستاده‌اند.

مدیرعامل خبرگزاری فارس یکی از عناوین جدی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را صف آرایی باطل در مقابل کشور دانست و گفت: ما می‌خواهیم به مردم کمک کنیم که از دام این‌ها رها شوند که این امر بدون شناخت امکان پذیر نیست.

وی درباره اثرگذاری کتاب تشریح کرد: در واقع موضوع علوم محاسباتی به ما توجه می‌دهد چطور جامعه را بشناسیم و مقدمه‌ای بر کار رسانه‌ای ما است. در این کتاب به دو مورد مهم برای این شناخت اشاره شده است، 1)شناخت مخاطب 2) سنجش میزان اثر کارهای ما در اذهان فردی و جمعی مخاطب‌.

تیرانداز در پایان افزود: ما در حوزه انتشارات تلاشمان این است که تبدیل به یک مرجع رسانه‌ای در حوزه‌های مرتبط با رسانه نظیر: علوم شناختی در رسانه، اقتصاد در رسانه، روانشناسی و جامعه شناسی در رسانه برسیم، به باور ما همه چیز در رسانه است و الان مدیریت و حکمرانی بدون رسانه امکان پذیر نیست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1078083

مهمترین اخبار ایران و جهان: