نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 11:13

زندان خمینی‌شهر به خارج از شهر منتقل می‌شود

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: یکی از مشکلات شهرستان خمینی‌شهر انتقال زندان به خارج از شهر است و در دستور کار است که بررسی شود و به سرعت انتقال آن انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر جهانگیر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه صبح امروز در سفر به شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: امروز مسائل و مشکلات این شهرستان را از نظر قضایی بررسی می‌کنیم تا از نزدیک مشکلات مردم رصد و در جریان آن قرار بگیریم و بتوانیم در راستای حل آن کمک کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات شهرستان خمینی‌شهر انتقال زندان به خارج از شهر است و از گذشته تاکنون مطرح بوده و در دستور کار است که بررسی و به سرعت انتقال آن انجام شود و در کنار آن مسائل دادگستری و پرونده‌هایی که مطرح است، پیگیری می‌شود.

جهانگیر بیان کرد: امیدواریم این سفرها کمکی به کاهش مشکلات مردم کند و در جهت رفاه حال مردم در پایان سال قدم‌های مثبتی برداشته شود.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: امروز در سفر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به این شهرستان مسائلی پیرامون پرسنل قضایی، کمبود نیرو و معیشت کارکنان، ساخت مکان  اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان و انتقال زندان خمینی‌شهر مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه پیگیری‌هایی در گذشته انجام شده اما نیمه تمام مانده است، تصریح کرد: انتقال زندان و ساخت مکان اداره ثبت از مهم‌ترین مباحث این شهرستان است و امیدواریم مردم آثار آن را ببینند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1076583

مهمترین اخبار ایران و جهان: