نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:29

برخورد سیاسی غرب با زلزله ترکیه تأسف‌بار است

گرمی- امام جمعه شهرستان گرمی گفت: برخورد سیاسی و سوگیری غرب در مقابل زلزله ترکیه و سوریه تأسف بار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر گرمی اظهار کرد: یکی از الطاف الهی بر انسان این است که در قرآن وعده داده است اگر گناه کبیره انجام ندهید، گناه صغیره شما بدون توبه بخشیده می‌شود.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام کاظم (ع) خاطرنشان کرد: حادثه دردناک زلزله در ترکیه و سوریه همه ما را اندوهگین کرد اما از اینکه غرب با این اتفاق مصیبت بار سیاسی برخورد کرده است تأسف همگان را برانگیخت.

امام جمعه گرمی با اشاره به عفو عمومی از سوی مقام معظم رهبری و تدبیر ایشان در خنثی کردن توطئه دشمنان گفت: این تدبیر رهبر انقلاب دشمن را خلع سلاح کرد و سبب شد تا مزدوران بیگانه بیش از پیش شناخته شوند.

صفری با بیان اینکه صف معترضین و فریب خوردگان از اغتشاشگران جداست، افزود: در جریانات اخیر سلبریتی های ضعیف النفس و بی بصیرت شناخته شدند و دیگر نباید روی آنها حساب کرد.

وی ایستادگی مسئولین با اقتدار در مقابل اغتشاشگران را یادآور شد و بیان کرد: مردم کشور ما به هیچ وجه تحت تأثیر تبلیغات وسیع رسانه‌های معاند قرار نگرفتند و در اوج اقتدار اغتشاشات را مدیریت کردند.

امام جمعه گرمی ادامه داد: وقتی اغتشاش و اغتشاشگران و حامیان و مزدوران و فریب خوردگان شکست خوردند مقام معظم رهبری در اوج اقتدار فرمان عفو عمومی صادر کردند که این نشان از درجه بالای بصیر رهبر انقلاب در مقابل بی بصیرتی ایادی غرب است.

صفری تصریح کرد: در آمریکا، انگلیس و فرانسه با معترضین به بدترین شکل ممکن رفتار می‌شود و در مقایسه با رفتار مسئولان کشورمان با اغتشاشگران فاصله از توحش آنان تا تمدن ایرانیان معلوم می‌شود.

وی گفت: آن اندک عده‌ای که از قطار انقلاب پیاده شدند و عزلت گزیدند یا در مقابل انقلاب سنگ اندازی کردند و یا به خارج فرار کردند و به آغوش دشمن ملت ایران رفتند آنها یا انقلابی نما بودند و منافقانه خود را انقلابی نشان می‌دادند یا انقلابی بودند ولی انقلابی ماندن را تحمل نکردند و یا فریب تبلیغات گمراه کننده دشمن را خوردند و یا نسبت به اهداف و فلسفه انقلاب ناآشنا بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031839

مهمترین اخبار ایران و جهان: