نیوز سیتی!
01 اسفند 1401 - 15:06

امسال ۲۷۳ محکوم مالی غیرعمد از زندان‌های اردبیل آزاد شده‌اند

اردبیل- نائب رئیس ستاد دیه استان اردبیل گفت: امسال با کمک و مساعدت خیرین،۲۷۳ نفر محکوم مالی و جرایم غیرعمد با مبلغ محکومیت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف خدادادی ظهر دوشنبه در هفتمین جشن گلریزان بانوان خیر استان اردبیل اظهار کرد: با کمک ۸۰ میلیارد ریالی بانوان خیر به ستاد مردمی دیه استان اردبیل، توانستیم تعداد زیادی از محکومان مالی غیرعمد را از زندان آزاد کنیم.

وی تصریح کرد: مشارکت همه آحاد مردم ولایی و حسینی استان به ستاد مردمی دیه نشان از اعتقادات عمیق دینی و حس همنوع دوستی مردم این استان دارد که با مشارکت خود در امر آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد همت بسیار بالایی داشته‌اند.

نایب رئیس ستاد دیه استان اردبیل گفت: امسال با کمک و مساعدت خیرین استان ۲۷۳ نفر محکوم مالی و جرایم غیرعمد با مبلغ محکومیت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شدند.

خدادادی با قدردانی از جامعه بانوان خیر استان افزود: از سال ۹۵ که جشن گلریزان بانوان خیر در استان کلید خورده، ۸۰ میلیارد ریال توسط بانوان خیر استان به ستاد دیه کمک‌های مالی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال نیز حدود ۲۰ میلیارد ریال از سوی بانوان خیر به ستاد دیه استان کمک‌های مالی شده و در آزادسازی ۲۷۳ نفر زندانی مالی و جرایم غیرعمد، بانوان خیر نقش داشته‌اند.

نایب رئیس ستاد دیه استان اردبیل با اعلام افزایش حضور و مشارکت خیران در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان اردبیل بیان کرد: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تبدیل به یک فرهنگ حسنه در استان شده و در بسیاری از ایام مبارک سال، خیران در نمایندگی ستاد دیه استان حضور می‌یابند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1046183

مهمترین اخبار ایران و جهان: