نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 13:06

نجات کشور در گرو مقاومت و ایستادگی است

آبادان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: راهیان نور با حضور خود در مناطق عملیاتی نشان می‌دهند که نجات کشور در گرو مقاومت، ایستادگی و پایمردی است.

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار دوم رضا عباسی پیش از ظهر امروز سه شنبه در جمع زائران کاروان‌های راهیان نور در اروند رود، اظهار کرد: مناطق عملیاتی، بهترین نقطه زیارتگاهی برای عموم مردم و خانواده‌هاست چرا که این مناطق یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا در دوران طلایی دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: شهدا و رزمندگان در دوران پرافتخار دفاع مقدس حماسه آفریدند و نگذاشتند وجبی از خاک میهن اسلامی به دست دشمن بیفتد و همیشه به لطف الهی، ما پیروز میدان بودیم.

دریادار عباسی یادآور شد: دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف نظامی، سیاسی، علمی، فرهنگی، پژوهشی و… مرهون خون شهدا و دفاع و مقاومت جانانه رزمندگان و ایثارگران در آن دوران است.

وی افزود: امروز به وجود جوانان و نوجوانان در کشور افتخار می‌کنیم و حضور این عزیزان در مناطق عملیاتی نشانه علاقه این عزیزان به حماسه عظیم دفاع مقدس است و با حضور خود تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را اعلام می‌کنند که این مایه مسرت بوده و باید آن را به‌خوبی قدر بدانیم.

وی تاکید کرد: زائران راهیان نور اعم از برادران و خواهران با حضور خود رفراندوم بزرگی را در مناطق عملیاتی نشان می‌دهند و اعلام می‌کنند که نجات کشور در گرو مقاومت، ایستادگی و پایمردی است و با تسلیم و سازش هیچ چیز به دست نمی‌آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1092283

مهمترین اخبار ایران و جهان: