نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 17:21

عزم جدی دولت سیزدهم در تسهیل گری و حمایت از گروه‌های مردمی

قزوین- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین از عزم جدی دولت سیزدهم در تسهیل گری و حمایت از گروه‌های مردمی و بخش غیر دولتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خورشیدی ظهر یکشنبه در نشست با کارشناسان امور اجتماعی و فرهنگی فرمانداری‌های استان قزوین ضمن تبیین راهبردهای کلان این اداره کل، نقش کارشناسان و متخصصان این حوزه را در احصاء، دسته بندی و تعیین نظام مسائل استان کلیدی و مهم توصیف نمود.

وی در این نشست رویکرد اصلی دولت سیزدهم را مردمی سازی فعالیت‌ها عنوان و عزم دولت در تسهیل گری و حمایت از گروه‌های مردمی و بخش غیر دولتی را جدی دانست.

خورشیدی گفت: پرهیز از نگاه وظیفه‌ای در مواجهه با مسائل اجتماعی، جایگزینی رویکردهای مساله محور، اولویت بخشی به پیش گیری و اتخاذ تمهیدات لازم در جهت جلوگیری از تبدیل مسائل به آسیب‌های اجتماعی، نظامند سازی مسائل اجتماعی استان، دسته بندی مسائل اجتماعی به امور عام، در دستور کار قرارگیری کار ویژه عفاف و حجاب در استان، اهتمام جدی در ساماندهی سکونت گاه‌های غیر رسمی، سیاست گذاری و ارتقا فرهنگ عمومی و ارتقا سرمایه اجتماعی از جمله مهمترین رهیافت‌ها و محورهای کاری در پیش روی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1020639

مهمترین اخبار ایران و جهان: