نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 09:40

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی برای تامین امنیت مردم خوی

ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بر لزوم تامین امنیت مردم زلزله زده و نظارت بر امر خدمات رسانی مطلوب در خوی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر عتباتی طی دستوری به دادستان خوی تأمین امنیت و نظارت بر خدمت رسانی مطلوب به زلزله زدگان شهرستان خوی را مورد تاکید قرار داد.

عتباتی در این دستور از دادستان خوی خواسته است با استفاده از ظرفیت تمام ضابطین عام و خاص، نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه و بسیج برای برقراری آرامش و امنیت در شهر زلزله زده خوی با افزایش گشت‌های شبانه پلیس و بسیج بهره بگیرد تا مردم سختی‌های ناشی از زلزله و سرما را با آرامش خاطر پشت سر گذارند.

در بخش دیگری از این دستور عتباتی نظارت میدانی دادستان به نحوه خدمت رسانی خصوصاً توزیع چادر و اقلام گرمایشی و مواد غذایی به مردم توسط افراد مسئول و جلوگیری از مداخله افراد غیرمسئول تاکید شده است.

عتباتی با قدردانی از مردم فهیم و نیکو سرشت شهرستان‌های اطراف خصوصاً مردم ارومیه در امداد رسانی و جمع آوری کمک‌های اولیه از همگان خواست برای انجام درست کمک رسانی کمک‌های خود را از طریق نهادهای مرتبط مثل هلال احمر و بسیج و سپاه به دست زلزله زدگان برسانند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1009183

مهمترین اخبار ایران و جهان: