نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 13:48

کشف محموله ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق در شاهرود/ کامیون توقیف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف محموله ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق کالا در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا کامیون حاوی کالای قاچاق توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید داخل می طلبد که جلوی قاچاق کالا نیز گرفته شود، ابراز داشت: بر این اساس یکی از ماموریت های ذاتی پلیس ایجاد امنیت اقتصادی و برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا است تا حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان حفظ شود.

وی ضمن بیان اینکه استان سمنان و به ویژه شاهرود در چهار راه مواصلاتی شمال-جنوب و شرق-غرب قرار گرفته و یکی از گذرگاه های مهم کشور شناخته می شود، افزود: اما این دلیل نمی شود که قاچاقچیان کالا از این معبر به عنوان مکانی امن برای انتقال کالا استفاده کنند لذا خودروهای مشکوک عبوری شناسایی و از تردد آنها از شاهرود جلوگیری خواهد شد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه خودرو حاوی کالای قاچاق توسط ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی و یگان تکاوری شاهرود شناسایی شده است، ابراز داشت: این کامیون از استان‌های مرکزی به سمت شرق کشور در تردد بود که شاهرود زمین‌گیر شد.

کریمی ضمن بیان اینکه خودرو متوقف و بازرسی از آن به عمل آمد، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی طی بازرسی از خودرو ۴۰۰ هزار نخ سیگار، ۹۰ کیلوگرم انواع زینت آلات بدلی و ۲۵۰ بطری شربت گیاهی قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی ضمن بیان اینکه راننده خاطی دستگیر و کامیون وی نیز توقیف شده است، اضافه کرد: ارزش محموله توقیفی برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1004983

مهمترین اخبار ایران و جهان: