نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 11:39

قالیباف: نباید نقاط ضعف خود را توجیه کنیم/ انقلاب ما در قلب یکایک مردم است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مقابل نقاط ضعفی که داریم، نباید آن‌ها را توجیه کنیم بلکه باید آن‌ها را حل کنیم. ما باید به معنای واقعی خادم و نوکر مردم در عرصه‌های اقتصادی و حل مشکلات مردم باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز دهه فجر ۱۴۰۱ که امروز، ۱۲ بهمن‌ماه در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۱۲ بهمن‌ماه و چهل و چهارمین سالروز ورود حضرت امام(ره) پس از چندین سال تبعید است و روزی بود که ملت متدین و انقلابی ایران عزیز ما امام خود را در این مکان و در جوار شهدا به آغوش کشید و روز دیدار امام و امت، از شیرین‌ترین و تاریخی‌ترین لحظه‌های تاریخ ایران بوده است.

وی گفت: این روز را به یکایک خواهران و برادران عرض تبریک و تهنیت دارم و همچنین میلاد با سعادت امام جواد(ع) و پیشاپیش اعیاد این ماه مبارک و میلاد حضرت علی(ع) را تبریک عرض می‌کنم. 

رئیس مجلس افزود: به روح شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و سیدالشهدای مدافعان شهید سلیمانی، شهدای مدافع امنیت تمام شهدایی که تقدیم اسلام و ایران عزیز کردند تا امنیت داشته باشیم درود می‌فرستیم. به روح پرفتوح امام(ره) که جز برای خدا کلامی نگفت و جز برای خدا راهی برنداشت درود می‌فرستیم.  در عصر مظلومیت دین و معنویت و عصری که کمونیسم و امپریالیسم پوشانده بود، او از درون حوزه‌های علمیه با تکیه بر سنت‌های اسلامی و باورهای عظیم قیام خود را شروع کرد و اسلام را از کنج حجره‌ها بیرون آورد و توانست این ملت را از دست استبداد راه کند.

تکمیل می شود

منبع: فارس
شناسه خبر: 1012339

مهمترین اخبار ایران و جهان: