نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 14:35

تعطیلی تالارها و رستوران ها ی شهرستان تربت حیدریه

فرماندار تربت حیدریه از تعطیلی تالارها و رستوران های چهار شهرستان تحت پوشش خبرداد.

علی اکبر کی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت  حیدریه  اظهار کرد : پیرومصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان مقرر گردید ساعت کار کارگاههای قنادی از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۵ بعدازظهر و کلیه تالارها و باغ تالارها و رستوران ها از مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ لغایت ۱۴۰۱/۱۰/۲۶  که توسط همشهریان رزرو نشده اند ، تعطیل می باشد و از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۷   با محدویت زمانی از ساعت ۲۰ تا ساعت ۲۲ فعالیت کنند.

فرماندار تربت حیدریه افزود: آشپزخانه ها ، تالارها ، رستوران ها و غذای آماده  مجهز به کپسول گاز مایع شده اند و فقط میتوانند جهت گرمایش سالن از گاز شهری استفاده نمایند.

وی با اشاره به قطع انشعاب گاز سالن‌های ورزشی، تاسیسات اقامتی و خدمات گردشگری و مهمانپذیرها ادامه داد: همچنین اداره صمت با هماهنگی اتاق اصناف باید موضوع تعطیلی تالارهای پذیرایی و نیز واحدهای صنفی را به صورت زمانبندی اعمال کند و همچنین  مساجد هم مجالس ترحیم را به صورت یک روز برگزار کنتد تا تا هر چه سریعتر از این بحران عبور کنیم.

فرماندار تربت حیدریه تاکیدکرد: لذا از شهروندان در سطح شهر وروستاها در خواست می‌شود علاوه بر پوشیدن لباس گرم به طرح هر خانه یک اتاق گرم بپیوندند وموضوع کاهش مصرف گاز را از ام اکنون در اولویت قرار دهند تا خدای ناکرده شاهد قطعی گاز نباشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 976383

مهمترین اخبار ایران و جهان: