نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 17:03

کارخانه بازیافت زباله شهرکرد تا 2 ماه آینده راه‌اندازی شود

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه عدم فعالیت کارخانه بازیافت زباله شهرکرد معضلات و مشکلات زیادی را به وجود آورده است، گفت: این کارخانه باید تا ۲ ماه آینده توسط شهرداری شهرکرد راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ ظهر امروز در جلسه مدیریت پسماند شهرستان شهرکرد گفت: عدم فعالیت کارخانه بازیافت زباله شهرکرد معضلات و مشکلات زیادی را به وجود آورده است لذا این کارخانه باید تا ۲ ماه آینده توسط شهرداری شهرکرد راه‌اندازی شود و به ارائه خدمات بپردازد.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: شهرکرد به منظور رعایت استانداردهای زیست‌محیطی به کارخانه بازیافت نیاز دارد اما متاسفانه با عدم توانایی ارائه خدمات توسط مجری طرح روبرو شده است لذا دستگاه‌های متولی باید هرچه سریعتر اقدامات لازم به منظور راه‌اندازی کارخانه توسط شهرداری شهرکرد را در دستور کار قرار دهند.

در این جلسه طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر شهرکرد توسط بخش خصوصی و شرکت دانش‌بنیان ارائه و مورد تصویب سایر اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت. در این طرح تفکیک زباله از مبدا با استفاده از اپلیکیشن همراه به صورت آزمایشی در محله منظریه شهرکرد انجام می‌گیرد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 952883

مهمترین اخبار ایران و جهان: