نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 16:06

دهه فجر فرصت ارزشمند تبیین است

امام جمعه میناب گفت: دهه فجر فرصت ارزشمند تبیین و بیان دستاوردهای نظام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه این شهرستان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک حلول ماه رجب و آغاز دهه فجر ضمن محکوم کردن اقدام بی شرمانه کشورهای غربی در هتک حرمت به قرآن کریم، اظهارکرد: کشورهای غربی بدانند که مسلمانان با این عمل قبیح آنان بیدارتر می شوند.

وی افزود: باهتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم جوامع اسلامی و مسلمانان انسجام و اتحاد آنان بیشتر می شود وانرجار و تنفرشان به کشورهای غربی بیشتر خواهد شد و مسلمانان از حرکت ننگین شما نخواهند گذشت.

ابراهیمی اضافه کرد: بهمن ماه؛ ماه بصیرت سیاسی و معنویت است و خروجی برنامه‌های این دهه برای همه و نسل جوان و نوجوان باشد.

خطیب جمعه میناب با بیان اینکه بهمن ماه ایام جهاد تبیین است و بر جهادگران جامعه بویژه مبلغان دینی واجب  است که به تبیین دستاوردهای انقلاب ومسائل معنوی بپردازند.

ابراهیمی افزود: مدیران شهرستان به تبیین دستاوردهای انقلاب وخدمات دستگاه ها بپردازند.

خطبب جمعه میناب گفت: جهاد تبیین اختصاص به صنف و قشر خاص تعلق ندارد و جهادتبیین باید به زبان عام و جاری باشد تا همه اقشار متوجه این دستاوردها شوند.

ابراهیمی افزود: ماه رجب ماه سیروسلوک و معنوی به سوی خدای مهربان است و این ایام؛ ایام جهاد تبیین است و باید همه به جهادتبیین بپردازیم. 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1001039

مهمترین اخبار ایران و جهان: