نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 12:47

سامانه ارجاع هوشمند پرونده به کارشناسان رسمی آماده بهره‌برداری شد

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از پایان یافتن طراحی سامانه ارجاع هوشمند پرونده‌های قضائی به کارشناسان رسمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با اعلام خبر به پایان رسیدن طراحی سامانه ارجاع هوشمند پرونده‌های قضائی به کارشناسان رسمی اظهار کرد: با اجرای این سامانه ضمن تقسیم عادلانه پرونده‌ها بین کارشناسان رسمی، سرعت رسیدگی به پرونده‌هایی که نیاز به کارشناس دارند افزایش می‌یابد.

حسن عبدلیا‌ن‌پور ادامه داد: این سامانه پس از احصاء تمام مسائلی که مورد نیاز بود و ما در قوه قضائیه و در امر کارشناسی آن را احساس می‌کردیم، طراحی شده و در انجام آن تمام نوآوری‌های ممکن، مد نظر قرار گرفته شده است و پس از طراحی، تمام مشکلاتی که سامانه وجود داشت را نیز برطرف کردیم.

وی ادامه داد: سامانه را پس از آماده‌سازی به رئیس قوه قضائیه عرضه کردیم و وی تاکید و دستور ویژه دادند که سامانه در اختیار مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه قرار بگیرد.

عبدلیان‌پور درباره آغاز به کار سامانه ارجاع هوشمند پرونده‌های قضائی به کارشناسان رسمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر هستیم تا مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با توجه به تاکید و دستوری که ریاست محترم دستگاه قضا داشت، سریع‌تر این موضوع را انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 992583

مهمترین اخبار ایران و جهان: