نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 17:33

فاضلی: توانستیم مقابل آلومینیوم به بازی برگردیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با تمهیداتی که بین دو نیمه در نظر گرفتیم توانستیم مقابل آلومینیوم به بازی برگردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید فاضلی پس از تساوی یک بر یک دیدار هوادار و آلومینیوم در نشست خبری اظهار داشت: تیم ما کامل مالک توپ و میدان بود. آمار بازی از طریق سایت‌های تحلیلی بیرون می‌آید. بیشترین پاس را داشتیم، موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، موقعیت زیادی به حریف ندادیم اما در دقیقه 20 که اولین توپ به سمت دروازه آلومینیوم آمد تبدیل به پنالتی شد. در مورد داوری صحبت خواهم کرد اما فعلاً فنی صحبت می‌کنم.

وی افزود: با تمهیداتی که بین دو نیمه در نظر گرفتیم تیم به بازی برگشت باز هم این روند را ادامه داده و خلق موقعیت کردیم. از چند راه حمله می‌کردیم از کناره‌ها، و ضربات ایستگاهی خلق موقعیت کردیم و در ضد حملات توپ‌گیری از حریف و انتقال به حمله نیز موقعیت داشتیم. تیم ما از راه‌های مختلفی که در فوتبال می‌توان با آنها به گل رسید در این مسابقه برای خلق موقعیت استفاده کرد و این موضوع نشان از توانمندی بالای بچه‌های آلومینیوم اراک دارد. از همه آنها تشکر می‌کنم که بسیار عالی بازی کردند و زحمت کشیدند.

مربی تیم آلومینیوم اضافه کرد: در هفته‌های گذشته هم گفتم روی برخی نفرات ما فشار وجود دارد  اما آنها تحت فشار بازی را ادامه دادند و جنگیدند. 

ادامه دارد ...

منبع: فارس
شناسه خبر: 988783

مهمترین اخبار ایران و جهان: