نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 18:56

برق ادارات پر مصرف انرژی خراسان‌شمالی، قطع ‌می‌شود

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش مصرف گاز در بخش های خانگی برق ادارات به طور روزانه پایش و به ادارات پر مصرف اخطار داده می شود و برق اداراتی که نسبت به کاهش مصرف خود اقدام نکنند، قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد صدقی، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تأکید بر لزوم مدیریت مصرف انرژی در زمستان، اظهارکرد: در این راستا برق ادارات پر مصرف که پس از ارائه اخطار نسبت به کاهش مصرف خود اقدام نکنند، قطع خواهد شد.

وی گفت: با توجه به افزایش مصرف گاز در بخش های خانگی، لزوم مدیریت مصرف گاز و برق در دستور کار قرار دارد و در این راستا برق ادارات به طور روزانه پایش و به ادارات پر مصرف اخطار داده می شود تا مصرف خود را تا ۱۰ درصد کاهش دهند.

به گفته وی برق اداراتی که نسبت به کاهش مصرف روزانه خود اقدام نکنند، قطع خواهد شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از تشکیل تیم بازرسی مشترک بین شرکت توزیع نیروی برق و شرکت گاز خراسان شمالی از ابتدای دی ماه جاری خبر داد و افزود: طبق دستور العمل شرکت توانیر و استانداری خراسان شمالی؛ شرکت های توزیع نیروی برق و گاز استان مکلف هستند برای گذر از پیک زمستان در زمینه های فرهنگ سازی مدیریت مصرف و پایش مصرف با هم همکاری لازم را داشته باشند که در این خصوص از ۲۶ آذرماه سال جاری پایش مصرف ادارات آغاز شده است.

صدقی خاطرنشان کرد: در این راستا، چک لیست هایی برای پایش میزان مصرف برق و گاز آماده و به شهرستان ها نیز ابلاغ شده است و تیم های مشترک این 2 شرکت به صورت پایش از راه دور یا میدانی، میزان مصرف دستگاه های مختلف اجرایی استان را رصد می کنند و در صورت مشاهده دستگاه های پر مصرف در وهله نخست اخطار داده خواهد شد.

وی بیان کرد: در صورتی که این دستگاه ها نسبت به کاهش مصرف خود اقدام نکنند، برق آن ها قطع خواهد شد.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 942639

مهمترین اخبار ایران و جهان: