نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 23:03

برنامه جامع کاهش تصادفات قزوین جدی گرفته شود

قزوین- معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان قزوین گفت: تمامی شهرداری‌های شهرستان قزوین باید در نقاط حادثه‌خیز طبق برنامه جامع عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین افشار در جلسه شورای ترافیک شهرستان قزوین که در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به گزارش اعلام شده توسط پلیس راهور شاهد افزایش تصادفات جرحی و فوتی در سطح شهر قزوین و برخی از شهرک‌های اقماری هستیم.

وی افزود: پیش از این نقاط حادثه خیز شهرستان شناسایی شده و برنامه جامع کاهش تصادفات تدوین شده است اما آنطور که باید جدی گرفته نشده است؛ طی ماه‌های آتی تمامی شهرداری‌های شهرستان قزوین باید در نقاط حادثه‌خیز طبق برنامه جامع عمل کند و اقدامات لازم از جمله آرام‌سازی، نصب و فعالسازی دوربین کنترل سرعت را در دستور کار قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان قزوین بیان کرد: آمار تصادفات باید به تفکیک هر شهری احصا شود تا به طور دقیق ببینم کدام شهر و بخ چه علتی افزایش تصادف داشته است.

وی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن زمستان لازم است که آمادگی زمستانی را با نظم و سازماندهی بیشتر حفظ و تقویت کنم؛ همچنین می‌توان از ظرفیت خانه هلال استفاده کرد تا در روزهایی که به علت کولاک مسافران نیاز داشتند آماده اسکان اضطراری باشیم.

افشار یادآور شد: در حوزه سوخت مکاتبات لازم صورت گرفته است و تاکنون کمبودی نداریم و همه وسایل نقلیه به سهولت می‌توانند از میزان سوخت مورد نیاز استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 937139

مهمترین اخبار ایران و جهان: