نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 11:56

نماهنگ «آرمان عزیز» از قم رتبه دوم جشنواره مردمی عمار را کسب کرد

نماهنگ «آرمان عزیز» از قم در بخش موسیقی سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار رتبه دوم و لوح افتخار جایزه «آرمان روح الله» را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، نماهنگ «آرمان عزیز» تولیدمرکز آفرینش‌های هنری بسیج قم در بخش موسیقی سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار رتبه دوم و لوح افتخار جایزه «آرمان روح الله» را کسب کرد.

هادی بادینلو معاون فرهنگی هنری سپاه استان قم با بیان این خبر افزود: اثر «آرمان عزیز» به موضوع شهدای امنیت فتنه اخیر در کشور به‌ویژه طلبه شهید آرمان علی‌وردی پرداخته است و هم آوایی این اثر توسط گروه سرود فطرس قم و به سرپرستی ابوالفضل محمدی انجام شده است.

وی گفت: شعر و موسیقی این اثر از حمید رمی می‌باشد و ضبط، تنظیم و صدا آرایی توسط گروه هنری بیان انجام شده، همچنین کارگردانی و تصویر نماهنگ را گروه جهادی رسانه‌ای شهید آوینی بر عهده داشته است.

معاون فرهنگی سپاه استان قم ضمن تقدیر از محمد توکلی بعنوان مجری و مدیر این اثر بیان کرد: تولیدکنندگان این اثر با کار جهادی و شبانه‌روزی توانستند اثری را با عنوان آرمان عزیز تولید نموده و در چهلم شهید آرمان علی وردی منتشر کنند.

پایان پیام/78032

منبع: فارس
شناسه خبر: 972439

مهمترین اخبار ایران و جهان: