نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 16:08

زمین چمن مصنوعی روستای میرآباد در شهرستان مریوان افتتاح شد

مریوان- زمین چمن مصنوعی روستای میرآباد در شهرستان مریوان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کردستان روز شنبه به منظور بازدید از چند پروژه دولت در مریوان و برگزاری شورای اداری استان به این شهرستان سفر کرد.

اسماعیل زارعی کوشا در حاشیه سفر به مریوان در روستای میرآباد از توابع این شهرستان حضور پیدا کرد و به همراه نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار مریوان و جمعی از مسئولین دیگر زمین چمن مصنوعی این روستا را افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در آئین افتتاح این پروژه ورزشی با اشاره به این موضوع که امروز بیستمین زمین چمن مصنوعی استان به بهره برداری خواهد رسید افزود؛ برای ساخت این پروژه ورزشی که در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع احداث شده، اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی صرف شده است.

حامد جولائی افزود: به همت دولتمردان استان در سال آینده ۲۵ مورد دیگر زمین چمن مصنوعی در روستاهای مختلف استان احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در کشور و احداث اماکن و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق روستایی با هدف ایجاد عدالت و برابری در میان اقشار مختلف جامعه از اهداف وزارت ورزش و جوانان در این دولت است و کردستان نیز از این مهم بهره مند شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 960883

مهمترین اخبار ایران و جهان: