نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 10:40

برخورد و قطع انشعاب گاز صنوف متخلف در قوچان / واحدهای صنفی دو روز تعطیل شدند

رئیس اتاق اصناف قوچان از تعطیلی واحدهای صنفی این شهرستان به مدت دو روز برای حفظ پایداری گاز در بخش خانگی و قطع انشعاب گاز و برخورد با صنوف متخلف خبر داد.

 احمد رضایی رکن‌آبادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به سرمای هوا و اقدامات صنوف در این شهرستان برای مقابله با آن، اظهار کرد: به دلیل ادامه‌دار بودن این وضعیت بحرانی مقرر شد واحدهای صنفی این شهرستان روز گذشته و امروز برای جبران افت فشار گاز و پایداری آن در بخش خانگی تعطیل شوند تا از این بحران عبور کنیم.

وی بابیان اینکه حدود هفت هزار واحد صنفی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند، افزود: واحدهای صنفی مواد غذایی، پروتئینی‌ها، هایپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و میوه‌فروشی‌ها طی این مدت ارائه خدمات به مردم دارند اما زمان فعالیت آن‌ها تا شش عصر تعیین‌شده است.

رئیس اتاق اصناف قوچان یادآور شد: برای نانوایی‌ها نیز ساعت کار جدید تعریف و مقررشده است در نوبت صبح از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و در نوبت عصر از ساعت ۱۵ الی ۱۸ پخت و ارائه خدمات به مردم داشته باشند.

رضایی با اشاره به بازدیدهای انجام‌شده از شب گذشته تاکنون در سطح واحدهای صنفی توسط اکیپ متشکل از اتاق اصناف، اماکن و شرکت گاز، بیان کرد: تاکنون تذکرات فراوانی به واحدهای صنفی داده‌شده است که همکاری لازم را برای تعطیلی داشته‌اند اما گاز برخی واحدهای صنفی به دلیل تخلف و اصرار برای فعالیت، قطع‌شده است.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 977683

مهمترین اخبار ایران و جهان: