نیوز سیتی!
01 اسفند 1401 - 08:51

پیشرفت شبانکاره نیازمند تقویت وحدت و همدلی است

بوشهر- بخشدار شبانکاره گفت: پیشرفت شبانکاره نیازمند تقویت وحدت و همدلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی یکشنبه‌شب در نشست با امام جمعه، روحانیون و علمای بخش شبانکاره با تبریک تبریک ایام و اعیاد مبعث و شعبانیه اظهار داشت: روحانیون و علما نقش مهم و برجسته‌ای در سطح جامعه دارند.

وی همفکری برای توسعه و پیشرفت را ضروری دانست و اضافه کرد: برای رفع مشکلات و نواقص از نکته نظرات و پیشنهادات عزیزان استقبال می‌کنیم و برای پیشرفت منطقه به دیدگاه‌های همه عزیزان نیاز داریم.

بخشدار شبانکاره راه پیشرفت منطقه را اتحاد همدلی و همراهی همه گروه‌ها و سلایق دانست و گفت: منطقه بزرگ شبانکاره قبل از هر چیزی نیاز به همدلی و همراهی همه اقشار و سلایق مختلف دارد و همه باید دغدغه مند باشند.

امام جمعه شبانکاره در این دیدار ضمن تبریک عید مبعث و اعیاد شعبانیه گفت: نهاد مقدس نماز جمعه، ستاد نماز جمعه و روحانیون بخش در کنار نماینده عالی دولت در بخش خواهند بود.

حجت‌الاسلام محمد پردل اضافه کرد: هر گونه همکاری و همراهی را با بخشدار در راستای پیشرفت منطقه و خدمت به مردم عزیز بخش بزرگ شبانکاره خواهیم داشت.

در این دیدار به منظور همکاری و همراهی روحانیون بخش شبانکاره با نماینده عالی دولت در بخش در محل بخشداری برگزار شد، روحانیون به مشکلات محل خدمت خود را تشریح کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1045523

مهمترین اخبار ایران و جهان: