نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 11:42

«برج مراقبت» شهرداری یزد به بهره برداری رسید

مسئول امور حفاظت فناوری اطلاعات شهرداری یزد از بهره برداری پروژه برج مراقبت در راستای حفاظت از اموال و تجهیزات شهرداری یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مصطفی دهقان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حفاظت و حراست از اموال و تجهیزات شهرداری به عنوان بیت المال و اموال عمومی، اظهار کرد: با توجه به این اهمیت این موضوع، اجرای طرح "برج مراقبت" شهرداری یزد در دستور کار قرار گرفت.

وی در ارتباط با عملکرد این سیستم گفت: سیستم دیسپاچینگ و رومینگ بیسیم دیجیتال، GPS خودروهای مجموعه شهرداری، رصد تعداد ۱۵۰۰ عدد دوربین نظارت تصویری اماکن شهرداری و عمومی شهر یزد، عملکرد عوامل نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز، کنترل سدمعبر و معابر شهری، نظارت بر جلوگیری تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله از جمله مواردی است که توسط این سیستم مورد رصد و ارزیابی قرار می‌گیرد.

مسئول امو حفاظت فناوری اطلاعات شهرداری یزد با بیان این‌که عملکرد پرسنل خدوم شهرداری در حوزه اجرا نیز به صورت آنلاین رصد می شود، تاکید کرد: در راستای اثربخشی هرچه بهتر و بیشتر این پایش، نتایج و گزارش تحلیلی به صورت روزانه در خصوص رضایت مندی شهروندان به استحضار شهردار شهر میراث جهانی یزد می رسد.

دهقان تصریح کرد: نظارت صحیح بر روندهای اجرایی فعالیت بخش‌های مختلف هر سازمانی یکی از مهمترین اقدامات در راستای افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد به حساب می‌آید و به همین دلیل در کنار حفاظت و حراست از اموال شهرداری، بحث نظارت بر عملکردها هم به صورت جدی دنبال می‌شود.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1101567

مهمترین اخبار ایران و جهان: