نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:15

بهتاج: امتیاز بزرگ تراکتور فوتبال تهاجمی خمز و حضور تماشاگران است/تراکتور شانس قهرمانی لیگ برتر

مدیر عامل سابق باشگاه تراکتور گفت: من این تیم را یکی از دو شانس قهرمانی لیگ برتر می‌دانم.

ایوب بهتاج در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: من به دلایل فنی که عنوان می‌کنم تراکتور را از شانس های اصلی قهرمانی می‌دانم؛ یکی اینکه بازگشت هواداران تراکتور به ورزشگاه‌ها که امتیاز بزرگ تیم تراکتور است که از آن بهره‌مند خواهد شد و مورد دوم که کمتر به آن توجه شده است، 8 تیم اول جدول به جز استقلال، در دور رفت تیم تراکتور مهمان بود و تمامی مدعیان در دور برگشت باید به تبریز سفر کرده و برابر این تیم با حضور هواداران پرشورش قرار گیرند و این امتیاز بزرگی برای تیم تراکتور است.

وی افزود: با فوتبال تهاجمی خمز و شرایط جغرافیایی و جوی تبریز، هیچ تیمی قادر به مقاومت در طول 90 دقیقه برابر تراکتور نخواهد بود. در بحث فولاد خیلی‌ها نظر به وقت‌کشی تیم حریف دارند، اما من می‌گویم افت بدنی به علت فوتبال تهاجمی خمز و شرایط جوی تبریز و اکثر تیم‌ها در تبریز با این مشکل در تبریز مواجه خواهند شد و حضور تماشاگران بر قدرت تیم تراکتور خواهد افزود.

بهتاج گفت: مطمن هستم در پایان فصل جشن قهرمانی تراکتور را خواهد گرفت و خوشحالم بنده هم سهمی هر چند اندک در این موفقیت داشته و جا دارد از مالک باشگاه تراکتور آقای زنوزی هم برای حمایت اش‌از تیم تراکتور و فوتبال تبریز تشکر کرده و از ایشان به نیکی یاد کنم.

انتهای پیام/60017

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033267

مهمترین اخبار ایران و جهان: