نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 10:48

آغاز حماسه باشکوه 22 بهمن در اراک

آیین باشکوه راهپیمایی 22 بهمن 1401 همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف شهری و روستایی استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیین باشکوه راهپیمایی 22 بهمن 1401 همزمان با سراسر کشور در شهر اراک به صورت ویژه و سایر نقاط شهری و روستایی استان آغاز شد.

  مردم مومن و ولایتمدار اراک از دقایقی پیش با تجمع در میدان شهدا به میادین و خیابان‌ها آمدند تا یکبار دیگر عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه به منصه ظهور بگذارند.

مردم همیشه در صحنه اراک با حضور در صفوف به هم فشرده راهپیمایی با سر دادن شعارهای انقلابی بار دیگر بر حمایت از انقلاب اسلامی تاکید کرده و ثابت کردند همچنان وفادار به انقلابشان هستند.

مردم ولایتمدار شهرستان اراک از ساعات اولیه امروز از خیابان‌های منتهی به میدان شهدا خود را به مرکز شهر رساندند تا با حضور منسجم در راهپیمایی دین خود را به امام راحل و شهدا و رهبر معظم انقلاب ادا کنند.

راهپیمایان در مسیر حرکت خود از پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز، مصلی بیت المقدس عبور کرده تا در سخنرانی منصوری معاون اجرایی رییس جمهور حضور بهم رسانند.

در شهرستان اراک راهپیمایی با حضور باشکوه مردم در مناطقی داوود آباد، کارچان، معصومیه، موت آباد، خیرآباد، شهسواران، ابراهیم آباد،قلعه نو، چشمه خورزن، مالک آباد، سهل آباد، ساروق، جیریا، مشهد الکوبه، میچان و... در حال برگزاری است.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032623

مهمترین اخبار ایران و جهان: