نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 00:57

بیانیه گام دوم، نقشه راه انقلاب اسلامی است

دستیار ویژه رییس جمهور با اشاره به جایگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم، بیانیه سیاسی نیست بلکه نقشه راه انقلاب اسلامی است که هدایت آن دست دیگری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید احمد عبودتیان دستیار ویژه رییس جمهور در چهارمین شب برنامه «هفت فرمان» در خانه انقلاب اسلامی اصفهان گفت: انقلاب اسلامی از پیروزی تا کنون و از امروز تا تمدن سازی اسلامی، همه مقدمه‌ای برای ظهور است.

وی با اشاره به هفت توصیه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، ادامه داد: اگر بتوانیم در این هفت بخش رشد کنیم و به نقطه اعتلا دست یابیم آن موقع در یک نقطه تمدنی قرار خواهیم گرفت.

عبودتیان اظهار کرد: انقلابی که هدف آن مقدمه سازی ظهور نباشد را انقلاب مد نظر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نمی‌دانیم.

دستیار ویژه رییس جمهور با اشاره به جایگاه عزت ایران در دوران پهلوی تصریح کرد: به اذعان همسر و برخی مسوولان بلند پایه رژیم پهلوی، ۲ شاه پهلوی بدون اجازه کوچکترین اقدامی را انجام نمی‌دادند.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) بدون هیچ حمایت خارجی آمد و اعلام کردند که دولت تعیین می‌کنم و از احدی نترسیدند و رهبر معظم انقلاب نیز همین مسیر را ادامه دادند به گونه‌ای که در حادثه منا اجازه ندادند جنازه‌ای از حجاج ایرانی در خاک عربستان باقی بماند.

عبودتیان با اشاره به گزارش رهبران مقاومت در خصوص وضعیت سوریه، گفت: رهبر معظم انقلاب برغم اینکه تنها قسمت‌های محدودی از خاک سوریه اشغال نشده بود دستور دادند که مقاومت کنید و همین امر موجب شد امروز سوریه در برابر مستکبران پیروز شود.

دستیار ویژه رییس جمهور ادامه داد: اگر یک روز پایین‌ترین مقامات کشورهای بیگانه برای عالی‌ترین مقام کشور تصمیم‌سازی می‌کردند و او مجبور به تبعیت از آنها بود، امروز وضعیت به گونه‌ای است که همه مستکبران جهان به دنبال سرنگونی کشوری هستند و خواست رهبر معظم انقلاب مخالف این خواست جهانی است و در نهایت خواست رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032467

مهمترین اخبار ایران و جهان: