نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 15:22

مهمترین وظیفه در قبال شهدا و جانبازان تبیین حقایق انقلاب است

شهریار- معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران گفت: مهمترین وظیفه مسئولین و مردم در قبال شهدا و جانبازان که هنوز با صدمات دوران دفاع مقدس روزگار می‌گذرانند تبیین حقایق انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، محسن نایبی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با حضور در بیمارستان میلاد شهریار با جانبازان اعصاب و روان بستری در این بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار که امیرعباس شفیع زاده فرماندار شهرستان شهریار، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهریار، حجت الاسلام شایق امام جمعه وحیدیه، معاونین فرماندار، بخشداران و جمعی از مسئولین ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان حضور داشتند؛ معاون استاندار با جانبازان بیمارستان میلاد شهریار دیدار کرد.

محسن نایبی در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: مهمترین وظیفه مسئولین و مردم را در قبال شهدا و جانبازان که بعد از گذشت چند دهه هنوز با درد و رنج ناشی از صدمات دوران دفاع مقدس روزگار می‌گذرانند جهاد تبیین و بازگو کردن حقایق انقلاب اسلامی است که چگونه این انقلاب به دست ما رسیده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1027923

مهمترین اخبار ایران و جهان: