نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 13:03

دروازه‌بان تیم ملی جوانان: به دنبال قهرمانی آسیا هستیم/ کادرفنی سپاهان به فوتبال ما کمک می‌کند

دروازه‌بان تیم ملی جوانان کشورمان گفت: اعضای پرتغالی کادرفنی سپاهان قوی هستند و همه آن‌ها به فوتبال ما کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صادق صالحی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: خیلی انگیزه‌ها بالا است. آماده هستیم ابتدا از گروه صعود کنیم و سپس با راهیابی به جام جهانی، در نهایت بتوانیم قهرمان آسیا شویم.

وی درمورد گروه سخت تیم ملی ایران و تقابل با استرالیا، قطر و ویتنام، گفت: گروه سختی داریم اما ما هم ایران و قدرت اول آسیا هستیم. قطعا رقیب سخت‌تری برای این تیم‌ها هستیم و آمادگی داریم با بردن همه این تیم‌ها از گروه بالا بیاییم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال جوانان درخصوص اینکه آیا دوران بازی صمد مرفاوی را به یاد دارد، توضیح داد: بازی‌های مرفاوی به سن ما قد نمی‌دهد اما تعریفش را شنیده‌ایم. او اسطوره فوتبال ایران است و باعث افتخار است که با صمد مرفاوی کار می‌کنیم.

صالحی درخصوص اینکه آیا بین دروازه‌بان‌های لیگ برتر الگویی دارد، گفت: سعی دارم نقاط مثبت همه آن‌ها را بردارم. افتخار می‌کنم کنار پیام نیازمند تمرین می‌کنم. سعی دارم از او یاد بگیرم تا بتوانم به جایگاهش برسم.

دروازه‌بان سپاهان درمورد کار کردن زیر نظر سرمربی پرتغالی این تیم عنوان کرد: او تجربه خوبی دارد و در لیگ‌های آسیایی کار کرده است. خیلی توانسته به خود من پیشرفت کند تا بتوانم پیشرفت کنم‌. واقعا اعضای پرتغالی کادرفنی سپاهان باتجربه و قوی هستند. همه آن‌ها به فوتبال ما کمک می‌کنند. سپاهان اکنون صدرجدول است و بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد و امیدوارم قهرمان شویم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1050367

مهمترین اخبار ایران و جهان: