نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 11:06

تولید محتوای اثرگذار اولویت شورای اطلاع‌رسانی استان تهران باشد

تهران- استاندار تهران گفت: تولید محتوای اثرگذار اولویت شورای اطلاع‌رسانی استان تهران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح چهارشنبه در سی‌وسومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان تهران که با حضور سیدعباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و دیگر اعضا برگزار شد با اشاره به اهمیت تولید محتوا اظهار داشت: تولید محتوا از مهم‌ترین ارکان اطلاع‌رسانی می‌باشد چراکه محتوای تولید شده بر اثر تکرار تبدیل به فرهنگ می‌شود، از این رو چگونگی و نحوه تولید محتوا اهمیت فزاینده‌ای دارد.

وی افزود: طرح و ارائه راهکارهای اثربخش و مخاطب‌پسند در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات و اقدامات رسانه‌ای دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین مباحث جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان است.

استاندار تهران عنوان کرد: در مسیر تولید محتوای جذاب و اثرگذار، فضا شناسی، شناسایی مخاطبین و گروه سنی هدف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا مخاطب به کسب آگاهی رغبت پیدا کند.

فخاری تاکید کرد: باید از موضوعات خبری تکراری دوری کنیم و برای ارتقا آگاهی و اطلاع‌رسانی تنوع موضوعی داشته باشیم تا مخاطبین را جذب کنیم، در این راستا دستگاه‌ها باید در تولید اخبار و اطلاعات قابل انتشار هدف‌گذاری داشته باشند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم خبری، مرجعیت است و باید دستگاه‌ها در زمینه اطلاع رسانی هماهنگی داشته باشند تا اطلاع رسانی به صورت صحیح انجام و از چندگانگی جلوگیری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1050067

مهمترین اخبار ایران و جهان: