نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 10:58

1819 نفر ایلامی داوطلب شرکت در آزمون دکتری هستند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده سازمان سنجش در دانشگاه ایلام گفت: مجموع داوطلبین دکتری در استان ایلام ۱۸۱۹ نفر هستند که از این تعداد ۱۰۷۳ نفر مرد و ۷۴۰ نفر زن بوده اند.

کریم کوخایی زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده سازمان سنجش در دانشگاه ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: آزمون مرحله اول دکتری سال ۱۴۰۲ صبح جمعه ۱۱ اسفندماه در شش گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مجموع داوطلبین دکتری در استان ایلام ۱۸۱۹ نفر هستند که از این تعداد داوطلب مرد و زن به ترتیب ۱۰۷۳ و ۷۴۰ نفر بوده همچنین در ۲۴۷ کد رشته امتحانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده سازمان سنجش در دانشگاه ایلام ادامه داد: آزمون کارشناسی ارشد عصر پنج شنبه ۱۱ اسفند همچنین صبح و عصر جمعه ۱۲ اسفند در شش گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: مجموع داوطلبین کارشناسی ارشد ۴۸۲۷ نفر هستند که تعداد داوطلب زن ۲۴۸۳ نفر، داوطلب مرد ۲۳۴۴ نفر همچنین در ۱۳۴ کد رشته امتحانی رقابت خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1067723

مهمترین اخبار ایران و جهان: