نیوز سیتی!
29 بهمن 1401 - 17:13

رونق گردشگری، شهرداری‌ها را به سمت اقتصاد پایدار سوق می‌دهد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: رونق گردشگری، شهرداری‌ها را به سمت اقتصاد پایدار سوق می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان چهارمین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب کشور با اشاره به نقش تاثیرگذار گردشگری در اقتصاد کشور اظهار کرد: قطعا اگر این موضوع محقق شود؛ شهرداری‌ها هم به اقتصاد پایدار خواهند رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با مقایسه شهرهایی همچون شیراز و مشهد و اصفهان با سایر شهرها گفت: در اصفهان زیرساخت گردشگری وجود دارد، پس ما نیز به این سمت برویم.

وی با تأکید بر هم افزایی بین مسوولین گردشگری و مسوولین شهری و چاره‌اندیشی در این حوزه بیان کرد: باید یک بسته ویژه نوروز در این بخش تهیه کنیم.

وی اعمال تخفیف از مجموعه‌های گردشگری و ارائه کاتالوگ‌های مشترک در ورودی شهرها را از طرح‌های ویژه برای این امر یاد کرد و گفت:  با تعریف بسته نوروزی می‌توان مشکلات گردشگر را به حداقل رساند.

لازم به ذکر است، مجمع مشورتی مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب کشور با هدف احصای ظرفیت‌های و همفکری چهار شهر حاضر در مجمع برای آمادگی در مواقع بحران و تعیین مناطق معین استان‌های ۴ گانه در مواقع بحران، بررسی استفاده از ظرفیت مناطق آزاد در موضوع خرید ماشین‌آلات به صورت دوره‌ای به میزبانی هریک از شهرهای عضو در این مجمع برگزار می‌شود.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1043367

مهمترین اخبار ایران و جهان: