نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 10:58

برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بام ایران

شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بیست و هفتمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمد اکبری گفت: به منظور مردم یاری و مردم داری و همچنین کمک مومنانه، بیست و هفتمین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، بیش از ۵ هزار بسته معیشتی تهیه شده که توسط گروه‌های جهادی بین خانواده‌های نیازمند شهرستان‌های یازده گانه استان چهارمحال و بختیاری که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

سردار اکبری از برگزاری مرحله بعدی رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری طی ماه مبارک رمضان در سال آینده خبر داد و از همکاری مردم خیر و با سخاوت استان و نهادهای حمایتی تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکهزار و یکصد میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی از شروع رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

سردار اکبری تصریح کرد: در این مرحله بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن و ماکارونی است که ارزش تقریبی آن حدود ۳۵۰ میلیون تومان است و در مرحله بعدی بسته‌های کامل‌تری تقدیم کم برخوردارها خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096023

مهمترین اخبار ایران و جهان: