نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 17:47

گسترش فرهنگ مهدوی عامل تقویت امید و شادی در جامعه است/ اجرای ۲۹۰ ویژه برنامه فرهنگ مهدوی در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم پاسداشت فرهنگ مهدویت و تعمیق و گسترش انگاره‌های مهدوی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد مهدویت مازندران گفت: فرهنگ مهدوی از الگوهای معنوی پایدار و مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی تکریم مهدویت را وظیفه شرعی و انقلابی دانست و افزود: ایجاد نشاط و شادابی در راستای فرهنگ مهدوی مایه تقویت امید در جامعه خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تخریب مذهب را از ماموریت‌های اساسی نظام سلطه و معاندان برشمرد و افزود: عناصر سرسپرده استکبار و معاند با جلوه‌های نشاط و سرور مردم بویژه آیین‌های مذهبی، اعیاد و دیگر مظاهر فرهنگ دینی و ملی مخالفت می‌ورزند .
سلگی با اشاره به تشکیل ستادهای برگزاری هفته مهدویت در مازندران به ریاست فرمانداران افزود: همزمان با جشن‌های نیمه شعبان ۲۲ بوستان مهدوی در شهرستان‌های مازندران افتتاح خواهد شد.
این مسؤول با بیان اینکه جشن‌های مهدوی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در مازندران برپا خواهد شد، افزود: امسال در آستانه نیمه شعبان ۲۹۰ویژه برنامه فرهنگی با محوریت فرهنگ مهدوی در مازندران اجرا خواهد شد.
در این جلسه که مدیران فرهنگی و اجرایی استان حضور داشتند چند تن از فرمانداران بصورت وبیناری گزارشی از چگونگی اجرای برنامه‌های طراحی شده بمناسبت نیمه شعبان در حوزه‌های ماموریت خود ارائه کردند.
پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1040823

مهمترین اخبار ایران و جهان: