نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 11:00

گروه «کوبان شمس» نهاوند برگزیده جشنواره بین المللی موسیقی فجر

همدان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: گروه موسیقی کوبان شمس از نهاوند برگزیده جشنواره بین المللی موسیقی فجر شد.

امیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این افتخار برای اولین بار در تاریخ فرهنگ و هنر نهاوند اتفاق افتاده است گفت: شامگاه پنجشنبه چهارم اسفندماه ۱۴۰۱ آئین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ، رئیس، دبیران و مسؤلین جشنواره و اصحاب رسانه در تالار وحدت تهران برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: در بخش برگزیدگان مسابقه ملی موسیقی ایران، دیپلم افتخار بهترین گروه نوازی به دو گروه «هور» از تهران به سرپرستی حسین روز بهانی و گروه «کوبان شمس» از شهرستان نهاوند به سرپرستی مهدی حبیب وند اهدا شد.

بحیرایی خاطر نشان کرد: سی و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از یکم الی چهارم اسفند ماه سالجاری در تهران برگزار شد که گروه موسیقی کوبان شمس شهرستان نهاوند به سرپرستی مهدی حبیب وند و هنرمندان این گروه، مهدی حبیب وند سنتور، بابک نیری تار، مهدی نصرتی عود محمد امینی راد کمانچه، مهدی عین قلایی تنبک، محمد مبین (حسین) فردین دف، حسین مومیوند (سامان) آواز بودند.

بحیرایی در پایان کسب این افتخار را در شب میلاد حضرت امام حسین (ع) به هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر، دوستداران و علاقمندان و مردم فهیم و هنر دوست شهرستان نهاوند تبریک و تهنیت گفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1055567

مهمترین اخبار ایران و جهان: