نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 13:18

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در ۲ فاز

اردبیل - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در دو فاز در خیابان‌های اردبیل اعمال می‌شود.

حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در راستای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تمهیدات و محدودیت ترافیکی را در محل اجرای مراسم در دو فاز اعمال خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در فاز اول از ساعت ۲۴:۰۰ شب روز جمعه توقف هر نوع وسیله نقلیه در حد فاصل ایستگاه سرعین تا تقاطع بازار ممنوع است و در صورت توقف از طریق جرثقیل به خارج از رینگ انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در فاز دوم از ساعت ۸:۰۰ صبح روز شنبه تمامی معابر منتهی به هسته مرکزی شهر از جمله میدان ارتش، چهارراه حافظ، میدان قدس به سمت ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین، میدان ۱۵ خرداد، سه راهی دانش به میدان شریعتی، میدان شریعتی، میدان ورزش به چهارراه امام، پل پیرعبدالملک، چهارراه امام، تقاطع امام حسین و چهارراه عالی قاپو به سمت چهارراه بازار اعمال خواهد شد.

فتاحی بیان کرد: در صورتی که خودروی همشهریان به خارج از رینگ هدایت شده بود می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و۱۲۰ از محل خودروی خود مطلع شوند.

وی گفت: انتظار می‌رود همشهریان همچون سالیان گذشته خادمان و خدمت‌گذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با تبریک ایام الله بزرگ دهه فجر مردم را بازوان اصلی پیروزی نظام در عرصه‌های مختلف اعلام کرد و گفت: مردم سرمایه‌های اصلی این نظام هستند و هر جا که نیاز به حضور آنان بوده با سر و جان حاضر شدند.

فتاحی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمائی روز ۲۲ بهمن ماه افزود: در کنار حضور پرشور مردم انتظار رعایت نظم در خیابان‌ها و معابر عمومی را نیز داریم تا بار دیگر حضور پرصلابت ملت را در روزهای بزرگ انقلاب به رخ جهانیان بکشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029467

مهمترین اخبار ایران و جهان: