نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 22:32

۱۰ هزار تخت بیمارستانی در دست بهره برداری است

آمل- معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۰ هزار تخت درمانی در بخش های مختلف توسط بخش خصوصی و دولتی در کشور در دست اجرا و بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل باقری فرد شامگاه شنبه در افتتاح ساختمان پردیس پزشکی در آمل با اظهار اینکه توسعه کمی و کیفی در آموزش بسیار مهم است، افزود: امکانات آموزشی باید با نگاه عدالت محور در کشور توسعه یابد.

وی ایجاد دانشکده علوم پزشکی را برای ارائه آموزش‌های بلینی و مهارتی لازم دانست و گفت: وزارت بهداشت در ۱۸ ماه گذشته کارنامه درخشانی در حوزه آموزش، پژوهش وسلامت به جا گذاشته است.

وی با عنوان اینکه در هیچ رشته بالینی به خارج از کشور برای آموزش نیاز نداریم، گفت: در تعدادی از رشته‌های منحصربفرد مانند ژن تراپی این نیاز وجود دارد.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به طرح‌های توسعه درمانی در کشور گفت: ۱۰ هزار تخت از سوی معاونت درمانی در بخش‌های مختلف در حال بهره برداری است و این طرح‌ها با کمک بخش خصوصی و دولتی در دست اقدام است.

باقری از ورود خیران به خوزه سلامت تقدیر کرد.

ساختمان پردیس پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آمل با اعتبار بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال بهره برداری شد و این ساختمان در مساحتی به وسعت دو هزار مترمربع احداث شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1087267

مهمترین اخبار ایران و جهان: