نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 20:25

بهره‌برداری از تالار وزنه‌برداری اردبیل طی روزهای آتی

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به پروژه‌های افتتاحی به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: اصلی‌ترین این پروژه‌ها، بهره‌برداری از تالار ورزنه‌برداری اردبیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر ورودی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح ۵ پروژه ورزشی در سطح استان در دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار کرد: اصلی‌ترین این پروژه‌ها، بهره‌برداری از تالار ورزنه‌برداری اردبیل است، همچنین ۴ پروژه دیگر در شهرستان‌ها در این دهه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: ۲ زمین چمن در شهرستان نمین، یک زمین چمن در شهر آراللو و سالن ورزشی روستای طولش در شهرستان خلخال افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: تجهیزات تالار وزنه‌برداری که به‌ نام شهدای مدافع حرم نام‌گذاری شده است طی۳ ماهه تکمیل و در روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

ورودی با بیان این‌که تأمین اعتبار ویژه برای تالار وزنه‌برداری اردبیل از سوی مسئولان استانی نقش بسزایی در افتتاح سریع پروژه داشت؛ گفت: افتتاح این پروژه نه تنها برای برگزاری مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری مناسب است بلکه می‌توان سمینارها و برنامه‌های فرهنگی متعددی را در این تالار برگزار کرد.

پایان پیام/3727/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1023323

مهمترین اخبار ایران و جهان: