نیوز سیتی!
01 فروردین 1402 - 18:12

وضعیت نامطلوب زیرساخت‌های درمان تامین اجتماعی در چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های مربوط به حوزه درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در وضعیت بسیار نامناسبی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه عصر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی فرخشهر که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام شد، گفت: زیرساخت‌های مربوط به حوزه درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در وضعیت بسیار نامناسبی قرار دارد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت مراکز درمانی شهرکرد نگران‌کننده است و این موضوع زیبنده مردم استان ما نیست.

وی افزود: شهرستان بن مرکز درمانی تامین اجتماعی ندارد در این موضوع باید تصمیم گرفته شود و همچنین عملیات اجرایی تاسیس مرکز درمانی شهرستان سامان به زودی آغاز شود.

راستینه اظهار داشت: شهر هفشجان با دارا بودن ۶ هزار کارگر شرایط سختی دارد و یک مرکز درمانی تامین اجتماعی ندارد.

وی عنوان کرد: در حوزه تجهیزات پزشکی باید نگاه ویژه‌ای به مراکز درمانی و بیمارستانی تامین اجتماعی استان شود و همچنین ترتیبی اتخاذ شود تا در حوزه تسهیلات برای بازنشستگان با هماهنگی بانک رفاه کارگران اقدامات ویژه‌ای صورت گیرد.

کارگران فصلی چهارمحال و بختیاری در انتظار بیمه

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از کارگران فصلی استان ما در انتظار بیمه شدن هستند و سهمیه استان ما در این حوزه ناچیز است.

وی افزود: باید برای بازنشستگان چهارمحال و بختیاری مرکز تفریحی گردشگری احداث شود در این خصوص ما مشکل زمین در شهرکرد نداریم و باید عملیات اجرایی آن به زودی آغاز شود همچنین در حوزه ورزشی سرانه استان ما بسیار پایین است از این رو چند مرکز تفریحی و ورزشی باید ساخته شود.

راستینه اضافه کرد: سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های تامین اجتماعی در استان تسریع شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1103323

مهمترین اخبار ایران و جهان: