نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 21:35

۲۷ نفر محکوم جرایم غیرعمد از زندان های کردستان آزاد شدند

سنندج- همزمان با جشن نیمه شعبان و با حضور رئیس کل دادگستری کردستان و تعدادی از خیرین، سه نفر از محکومین به قصاص و ۲۷ زندانی جرایم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری کردستان عصر سه شنبه در مراسم آزادسازی زندانیان در سنندج ضمن تبریک نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: این ایام مبارک، بهترین فرصت برای کسب معنویت و انس و تقرب به درگاه باریتعالی است.

وی خطاب به مددجویان اظهار کرد: خداوند متعال توبه کسانی را که با قلب سلیم و روح پاک، طلب آمرزش و مغفرت می‌کنند قبول کرده و این مهم فقط با اشتغال به ذکر و یاد خدا محقق می‌شود.

وی افزود: امروز سه نفر از محکومین به قصاص نفس در استان کردستان، با گذشت اولیای دم و همچنین کمک و بزرگواری خیرین و نیکوکاران از دار مجازات رهایی یافتند و امیدواریم با تأسی به خداوند متعال و اهل بیت این بخشش‌ها در میان افراد جامعه ادامه دار باشد.

رئیس کل دادگستری استان از خیرین، نیکوکاران و شکات پرونده‌های قضائی در سراسر استان دعوت کرد تا به مناسبت این ایام مبارک، گذشت و بخشش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در پایان این مراسم، ۳ نفر از محکومین به قصاص نفس با رضایت اولیای دم و ۲۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک‌های ستاد دیه کشور و استان و خیرین و نیکوکاران از زندان‌های استان آزاد شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1080067

مهمترین اخبار ایران و جهان: