نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 16:29

۱۵۰۰ دانشجو از بوشهر به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام می‌شوند

بوشهر- جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: هزار و ۵۰۰ دانشجو به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا دشتی ظهر پنجشنبه در نشست هماهنگی اردوی راهیان نور اظهار داشت: در آستانه تعطیلات نوروزی بر اساس هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده اردوی راهیان نور عمومی با مشارکت آحاد مختلف مردم از ۲۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده و برنامه‌ریزی لازم ۸ اسفند امسال حدود هزار و ۵۰۰ دانشجو به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام می‌شوند.

سردار دشتی ادامه داد: در این راستا در سال تحصیلی جاری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان با اعزام سه هزار و ۷۱۶ دانش‌آموز پسر توانست ۲۷ درصد اعزام دانش‌آموزان کل کشور را در کارنامه خود ثبت کند.

وی با توجه به اهمیت بالای حضور راویان و طلاب در اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: شایسته است راویان و طلاب با حضور گسترده خود در این برنامه‌های مهم فرهنگی اجتماعی بتوانند به بهترین شکل ممکن مطالب آموزشی، معنوی و فرهنگ ایثار و شهادت را به دانشجویان و دانش‌آموزان انتقال دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052823

مهمترین اخبار ایران و جهان: